Julkaisupäivä:2022
Vuonna 1972 7-vuotias Steven katoaa Mercedissä, Kaliforniassa. Kun hän palaa sankarillisesti seitsemän vuotta myöhemmin, tiedotusvälineet eivät saa jutusta tarpeekseen. Kyseessä ei kuitenkaan ole sellainen Hollywoodin tyylinen loppu kuin miltä vaikuttaa.