Jessica Jones
Kun Jessican ura supersankarina päättyy tragedian vuoksi lyhyeen, hän asettuu New Yorkiin ja perustaa etsivätoimiston nimeltä Alias Investigations. Toimisto tuntuu saavan etenkin erityiskykyjä omaaviin ihmisiin liittyviä tapauksia. Traumanjälkeisestä stressihäiriöstä kärsivä Jessica haluaa tehdä hyvää, mutta hänen ensisijainen tavoitteensa ei ole maailman pelastaminen vaan oman asuntonsa säilyttäminen ja kustakin päivästä selviäminen. Sarja perustuu aikuisille suunnattuun sarjakuvaan, eikä tämä supersankaritarina sovi lapsille.