Murder In The Valleys
Neliosainen sarja kertoo tarinan Walesin historian suurimman murhatutkinnan takana sekä sen pysyvistä jälkiseurauksista. Eräänä yönä kesäkuussa 1999 yhden perheen jäsenet kolmessa sukupolvessa tapettiin raa'asti Clydachin pikkukylässä Etelä-Walesissa.
Neliosainen sarja kertoo tarinan Walesin historian suurimman murhatutkinnan takana sekä sen pysyvistä jälkiseurauksista. Eräänä yönä kesäkuussa 1999 yhden perheen jäsenet kolmessa sukupolvessa tapettiin raa'asti Clydachin pikkukylässä Etelä-Walesissa. Tapaus on jakanut yhteisöä yli 20 vuoden ajan, vaikka paikallinen rakentaja sai tuomion.