סנטה במשרה חלקית 2
טים אלן חוזר בסרט-המשך מרגש לחגים, כמי ששימש כסנטה קלאוס מוצלח ומאושר מאוד במשך שמונה שנים. אולם כעת הוא ניצב בפני אתגר חדש. אם לא יתחתן עד ערב חג המולד, הוא יחדל להיות סנטה לנצח.
טים אלן חוזר ב"סנטה במשרה חלקית 2", ההמשך הקורע לסרט החגים האהוב על כולם. סקוט קלווין (טים אלן) היה סנטה קלאוס בשמונה השנים האחרונות, והשדונים הנאמנים שלו חושבים שהוא מצטיין בתפקידו. בנו צ'רלי מופיע השנה ברשימת הילדים הרעים, ואם סקוט לא יתחתן עד ערב חג המולד - בעוד חודש אחד בלבד - הוא יחדל להיות סנטה לנצח. סרט אפוף ברוח החג ובקסם משפחתי, שופע רגש, חום, הנאה וחן. "סנטה במשרה חלקית 2" הוא בידור קלאסי לעונת החגים שכולם יאהבו.