המפקח גאדג'ט 2
בדיוק כשהעניינים מתחילים להירגע בריברטון, הכול משתבש. המפקח גאדג'ט נידון לתקופה על תנאי, קלו מבצע את "פשע המאה" החדש וראש העיר חושף גאדג'ט נשי, חדש ומשופר. האם המצב יכול להיות גרוע יותר עבור הגיבור שלנו?
בדיוק כשהעניינים מתחילים להירגע בריברטון, הכול משתבש. המפקח גאדג'ט נידון לתקופה על תנאי. קלו מביים בריחה נועזת מהכלא ומתכנן את "פשע המאה" החדש. ראש העיר חושף G2 חדש ומשופר - גאדג'ט שכולו רובוטי, כולו טכנולוגיה וכולו נשי. האם המצב יכול להיות גרוע יותר עבור הגיבור שלנו? תקלות, פספוסים, מארבים ועימותים מתרחשים כאשר המפקח גאדג'ט ו-G2 יוצאים להציל את העולם עם קצת עזרה מחברים - האחיינית פני, הכלב שלה בריין והגאדג'טמוביל המשופר להפליא.