חברי החייזר
כתב טלוויזיה נתקל בחייזר ממאדים שהתרסק זה עתה על כדור הארץ! הוא חושב שמדובר בסיפור הגדול של המילניום, ומתכנן לחשוף את בן המאדים. אך כשכל מאמציו נכשלים, הוא מחליט לעזור לחייזר לחזור הביתה.
ההרפתקה המצחיקה מתחילה כשכתב טלוויזיה שאפתן, טים אוהרה (ג'ף דניאלס), נתקל בחייזר ממאדים (כריסטופר לויד) שהתרסק זה עתה על כדור הארץ. טים חושב שמדובר בסיפור הגדול של המילניום, ומתכנן לחשוף את בן מאדים - המתחזה לבן אנוש בשם "הדוד מרטין". התעלולים המשוגעים של דוד מרטין מסכלים את מאמציו של טים, והוא מחליט לעזור לחייזר רב התושייה לחזור לביתו. כשהממשלה רודפת אחריהם ועם חללית מרוסקת לחתיכות, האם יצליחו לשגר את דוד מרטין בזמן?