דיויד קרוקט ושודדי הנהר
דייווי קרוקט וחברו ג'ורג' ראסל יוצאים לניו אורלינס כדי למכור עורות פרווה. בדרך הם מעורבים במירוץ סירות קל, נתפסים על ידי אינדיאנים וחושפים קבוצת פיראטי נהר.
הרפתקה סוערת עם דייווי קרוקט, "מלך הספר הפרוע" האגדי וחברו הנאמן ג'ורג' כשהם הולכים במורד הנהר לניו אורלינס! השניים נתקלים במפלים מסוכנים, פיראטי נהר בוגדניים ובהתרגשות בכל צעד ושעל. שילוב המסורת הגדולה של ההרפתקאות עם גיבור העם הגדול מכולם, "דייווי קרוקט ונהר הפיראטים" הוא רכיבה אחת שתרצו לעשות שוב ושוב!