דארבי אוגיל והאנשים הקטנים
דארבי או'גיל מחפש נואשות את סיר הזהב הפתגמי. יש רק דבר זעיר אחד שעומד בדרכו: שדון בגודל 21 אינץ' בשם המלך בריאן. כדי להשיג את הזהב, דארבי חייב להתאים את שכלו מול התכסיסן הקטן והממולח.
קח קצת פולקלור עתיק, ערבב כמה אפקטים מיוחדים מרהיבים וצוות שחקנים קסום - ותקבל את אחת הפנטזיות הקסומות בכל הזמנים! מספר סיפורים ותיק ומגניב בשם דארבי או'גיל מחפש נואשות את סיר הזהב הפתגמי. יש רק דבר זעיר אחד שעומד בדרכו: שדון בגודל 21 אינץ' בשם המלך בריאן. כדי להשיג את הזהב, דארבי חייב להתאים את שכלו מול התכסיסן הקטן והממולח - מה שמוכיח משימה לא קטנה, אכן! ליפול בקסם של "דארבי או'גיל והאנשים הקטנים" לערב מהנה של קסם, עליזות ושטויות ללא הפסקה!