אולפני מארוול מציגים את "אקו", שבמרכזה מיה לופז הנרדפת בידי אימפריית הפשע של וילסון פיסק. כשהמסע לוקח אותה הביתה, עליה להתעמת עם משפחתה ומורשתה.