התבגרות, קומדיה
פאפי, המדובב על ידי ג'ורג' לופז, חוזר ומוכן למסיבה. מהאולפנים שהביאו לכם את הצ'יוואווה מבוורלי הילס - אתם מוזמנים לחגיגה האולטימטיבית של חברות ומשפחה בסרט החדש בוורלי הילס צ'יוואווה 3: ויוה לה פיאסטה!
פאפי חזר, והוא מוכן לחגוג... אתם מוזמנים לחגיגה האולטימטיבית של חברות ומשפחה. בואו תצטרפו אל פאפי (בקולו של ג'ורג' לופז) ומשפחתו בעלת השתי- וארבע רגליים כשהם עוברים למלון יוקרתי בבוורלי הילס, עם ספא כלבים מפואר. אבל צרות מתגלות בגן העדן לגורים כאשר רוזה, החברה הכי קטנה בלהקה, מרגישה קטנה ופחות מיוחדת מאי פעם. עכשיו פאפי צריך לעזור לרוזה למצוא - ולחגוג - את הכוח הפנימי שלה, שמתגלה כגדול יותר ממה שהיא אי פעם חלמה. שופע צחוק, אהבה והתרגשות, זהו כיף שגורם לכשכש בזנב לכל המשפחה!