מאחורי הקלעים של :שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות
צאו למסע עם "שאנג-צ'י" עצמו, סימו ליו, וצוות השחקנים וההפקה של "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" וגלו את סודות יצירת הסרט. שחקני המפתח היצירתיים לוקחים אתכם לסט עם צילומים וראיונות בלעדיים מאחורי הקלעים כשהם חולקים סיפורים מלפני, במהלך ואחרי ההפקה. כאן תגלו הכול, מליהוק לתלבושות, ומסיורים ליצירת קטעי הפעולה. ASSEMBLED מגלה מה יש מתחת לכל קשקש דרקון!
גיבור חדש עולה לגדולה! הצטרפו לצוות ולשחקני "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" במבט בלעדי מאחורי הקלעים על יצירת אפוס גיבורי העל האחרון של מארוול. לא תזדקקו למפת מים כדי לחשוף את סודות ההפקה הזו כשתלמדו על כל היבט בתהליך בו נשלף שאנג-צ'י מתוך מדפי הקומיקס והתעורר לחיים על המסך הגדול. דיונים על תהליך הפיתוח של הבמאי דסטין דניאל קרטון וצוות הקריאייטיב המרכזי, יעניקו לכם גישה לכל מה שנדרש כדי ללכת צעד אחר צעד בתהליך יצירת הסרט. סימו ליו, שאנג-צ'י עצמו, יהיה המדריך שלכם כשהוא חולק את המסע האישי שלו מהליהוק לתפקיד החלומי ודרך כל שעות האימון שהושקעו כדי להכין את רוחו וגופו ללוח זמנים גדוש בצילומים. תלוו את סימו על הסט מהיום הראשון לאורך כל המסע שלו, כשהוא חולק את חוויותיו ומחשבותיו על האתגרים וההתרגשות של יצירת הסרט העלילתי הראשון שלו. סיפורים אודות הימים שלפני, במהלך ואחרי ההפקה מכסים הכול, החל מסיורי תפאורה לתלבושות ועד ליצירת קטעי האקשן המלהיבים. כל מה שקשור ליצירת "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" נמצא כאן כשסימו והחברה מגלים מה יש מתחת לכל קשקש דרקון! בפרק הזה של ASSEMBLED!