מאחורי הקלעים של האלמנה השחורה
הצטרפו לסקרלט ג'והנסון, פלורנס פיו ודיוויד הארבור למסע בלעדי מאחורי הקלעים של האלמנה השחורה. צפו באימוני הפעלולים הקפדניים שהצוות עבר וגלו כיצד דמויות קלסיות מהקומיקס של מארוול, כגון טאסקמאסטר, עברו פרשנות מחדש כדי להיכלל ביקום הקולנועי של מארוול. בנוסף, תוכלו ללמוד שוב על ההיסטוריה המנצחת בת עשר השנים של ג'והנסון המגלמת את נטשה רומנוף.
הצטרפו לאנשים כמו סקרלט ג'והנסון, פלורנס פיו, רייצ'ל וייס ודיוויד הארבור למסע אקסקלוסיבי מאחורי הקלעים של האלמנה השחורה. צפו באימונים הקפדניים שעברו ג'והנסון ושותפיה על מנת לבצע את הפעלולים המדהימים וסצנות הלחימה בסרט. גלו כיצד דמויות קלסיות מהקומיקס של מארוול, כגון רד גרדיאן וטאסקמאסטר, עברו פרשנות מחדש והתעוררו לחיים כדי להיכלל ביקום הקולנועי של מארוול. סעו במורד רחובות בודפשט, שם צולמה ההפקה למען שמירה על אותנטיות. למדו כיצד נוצרו סטים מדהימים כמו החדר האדום באמצעות שילוב של אלמנטים פיזיים ואפקטים חזותיים. בנוסף, פרק זה של ASSEMBLED סוקר מחדש את ההיסטוריה בת עשר השנים של גילום נטשה רומנוף על ידי סקרלט ג'והנסון, בעזרת קטעי ראיונות ישנים וצילומים נדירים מסט הסרטים. כל זאת ועוד מחכה לצופים ב-ASSEMBLED: מאחורי הקלעים של האלמנה השחורה.