מאחורי היצירות של אולפני מארוול: אנטמן והצרעה: קוונטומאניה
הצטרפו לשחקנים ולצוות ההפקה והתעמקו ביצירת "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה". בשילוב של צילומים אימרסיביים מאחורי הקלעים יחד עם ריאיונות גלויי לב, "מאחורי היצירות של אולפני מארוול" חושפת כיצד עולם חדש ומדהים הגיע לאקרנים.
באמצעות צילומים אימרסיביים מאחורי הקלעים וריאיונות גלויי לב עם השחקנים ועם צוות ההפקה, הפרק הזה מספק הצצה מבעד לפרגוד וחושף כיצד ההרפתקה ההזויה שהיא "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" הגיעה לאקרנים. על אף שהפרקים הקודמים בטרילוגיית "אנטמן והצרעה" התרחשו בעיקר ברחובות המפותלים של סן פרנסיסקו, המסע האחרון משגר את הקהל לעולם שרק נרמז על קיומו בעבר - הממלכה הקוונטית. שמעו כיצד המשגת היקום המיקרוסקופי הביזארי והמדהים הזה ארכה שנה שלמה, ודרשה השקעת דמיון אדירה. בואו לבלות עם פול ראד, עם אוונג'לין לילי, עם מישל פייפר ועם השחקנית החדשה, קתרין ניוטון, ושמעו אותם מדברים על האתגרים ועל ההצלחות שהם חוו כשהם הפיחו חיים בדמויות ההרואיות שלהם. אך שלא תטעו - במעמקי ממלכת הקוונטום יש נבלים בכל פינה. הבמאי פייטון ריד והשחקן קורי סטול שופכים אור על השיטות שיושמו כדי לייצר דמות הזויה מהקומיקס שהמעריצים אוהבים לשנוא - מודוק. אך כמובן, כשמדובר ברעים, האטרקציה המרכזית היא קאנג הכובש בכבודו ובעצמו. השחקן המרשים ג'ונתן מייג'ורס נפתח לגבי התהליכים הייחודיים שהוא השתמש בהם כדי לגלם את היריב המפלצתי הבא של אולפני מארוול. כל זאת ועוד ב"מאחורי היצירות של אולפני מארוול: אנטמן והצרעה: קוונטומאניה".