Mr. Mouse Takes a Trip
מיקי חייב לחשוב מהר וללבוש כמה תחפושות כדי לגבור על פיט, הכרטיסן, שרוצה לסלק אותו מהרכבת משום שהסתיר את פלוטו.
מיקי מאוס ופלוטו עומדים לעלות לרכבת, אבל פיט הכרטיסן לא מרשה לפלוטו לעלות. אחרי שהגניב את פלוטו לרכבת בתוך המזוודה שלו, מיקי נדרש לחשיבה מהירה ולהתחפש בכמה תחפושות כדי שלא יסלקו אותו מהרכבת.