הטריילר של מיקי
גופי מושך עם מכוניתו טריילר שבו נמצאים מיקי מאוס ודונלד דאק, אבל הוא לא שם לב לכך שהטריילר משתחרר ממכוניתו במהלך נסיעה במורד הר.
מיקי מאוס, דונלד דאק וגופי יוצאים לחופשה מחוץ לעיר ומתכננים ליהנות ולהירגע בטריילר שלהם, אבל שום דבר לא הולך לפי התוכנית. הטריילר משתחרר מהמכונית ומתדרדר במדרון תלול בהרים אל עבר רכבת שדוהרת במהירות. אך למרות הכול, בסופו של דבר המכונית והטריילר נפגשים שוב.