The Secret of the Magic Gourd
כשילד סקרן מגלה דלעת מיתית וקסומה בעודו דג דגים, אין לו שום מושג אילו צרות נמצאות בקצה הקרס שלו. הדלעת מנסה להגשים את חלומותיו של הילד, אך במקום זאת מצליחה להפוך את עולמו על פיו.
חוו סיפור קסום אודות הקצוות ללא גבולות של הדימיון והכוח שיש לכל אחד מאיתנו בתוכו בסרט מחמם את הלב זה "THE SECRET OF THE MAGIC GOURD". מבוסס על ספר הילדים האהוב בכיכובו של כישרון הקול של קורבין בלו, פנטזיה מופלאה זו צפויה הנאה מובטחת לכל המשפחה. כשילד סקרן בן 11 מגלה דלעת מיתית, קסומה בעודו דג דגים, אין לו שום מושג אילו צרות נמצאות בקצה הקרס שלו. עם היכולת להעניק כל משאלה שלא תהיה, הדלעת הקסומה מנסה להגשים את כל חלומותיו של הילד, אך במקום זאת מצליחה להפוך את עולמו על פיו. תהנו מכל רגע של הרפתקה מכשפת זו כשילד סקרן מגלה שהדברים הטובים ביותר בחיים הם אלה שהוא משיג בכוחות עצמו.