מאיה דוליטל רוצה להיות מתבגרת רגילה, אבל יש בעיה אחת... היא ירשה את היכולת של אבא שלה לדבר עם חיות! בחוות קיץ, מאיה מחביאה את היכולת הייחודית שלה כדי להשתלב, אבל כשהחברים שלה בצרות, היא מגיעה להצלתם כמו שרק דוליטל יכולה - בעזרת החיות המדברות של החווה!
מאיה דוליטל רק רוצה להיות מתבגרת רגילה, אבל יש בעיה אחת... היא ירשה את היכולת של אבא שלה לדבר עם חיות! הכישרון הייחודי שלה מכניס אותה כל הזמן לצרות עם ההורים שלה וזה משגע לגמרי את החברים שלה! בחוות קיץ, מאיה מנסה להחביא את היכולת הייחודית שלה כדי להשתלב, אבל כשהחברים שלה בצרות, היא מגיעה להצלתם כמו שרק דוליטל יכולה - בעזרתן של חיות החווה השערורתיות המדברות! החלק השלישי הקורע הזה בסדרת סרטי ד״ר דוליטל הפופולרית ביותר הוא כיף חייתי לכל המשפחה.