מאחורי הקלעים של "שי-האלק: עורכת דין בשירות החוק"
הצטרפו אל טטיאנה מסלני, מארק ראפלו, טים רות ובנדיקט וונג ושכמותם, בעודם חושפים כיצד "שי-האלק: עורכת דין בשירות החוק" של אולפני מארוול נוצרה ועוצבה. גלו מה נדרש מהיוצרים של "שי-האלק" כדי להשיג את הנימה המחוכמת של הסדרה, ולספק את הסדרה הקומית ממש הראשונה של מארוול - כזו ששוברת בבוטות את הקיר הרביעי ומכירה בקהל שלה, לא פחות!
הצטרפו אל טטיאנה מסלני, מארק ראפלו, טים רות ובנדיקט וונג ושכמותם, בעודם חושפים כיצד "שי-האלק: עורכת דין בשירות החוק" של אולפני מארוול נוצרה ועוצבה. גלו מה נדרש כדי לשחרר את החצי הירוק של ג'ניפר וולטרס במלוא תפארתה מתודלקת הגמא, כשטטיאנה נותנת ביצוע ענקי, כשהיא לובשת חליפה ללכידת תנועה, כך שאומני האפקטים החזותיים יכלו לחולל את קסמי הטרנפורמציה שלהם בפוסט-פרודקשן. תשמעו איך יוצרי "שי-האלק" השיגו את הנימה המחוכמת של הסדרה, ולספק את הסדרה הקומית ממש הראשונה של מארוול - כזו ששוברת בבוטות את הקיר הרביעי! תבלו זמן עם ותיקי העולם הקולנועי של מארוול, מארק ראפלו וטים רות, בעודם דנים באופן שבו "שי-האלק" הפיחה חיים חדשים בתפקידים האיקוניים שלהם, כברוס באנר/הענק הירוק, ואמיל בלונסקי/אבומיניישן, לצד חביב המעריצים, צ'רלי קוקס, שעוזר לשפוך אור על השילוב מחדש המלהיב וחסר הפשרות של לוחם הצדק הנקרא דרדוויל. כל זה ועוד הרבה יותר ממתין לצופים באולפני מארוול - מתאחדים: "מאחורי הקלעים של 'שי-האלק".