The Way of the Cheetah
סיפורה של אימאני הברדלסית מקניה וכיצד היא מגינה על ארבעת גוריה מפני ברדלס זכר וטורפים נוספים. מאת בוורלי ודרק ז'ובר.
הברדלס הוא החתול השברירי ביותר מבחינה פיזית וכעת נותרו פחות מ-7,000 בעולם. אימאני, נקבת ברדלס עם ארבעה גורים, מנווטת במישורי המערכת האקולוגית מארה, שם חיים גם חמישה זכרים, מהם היא נאלצת להימנע כדי להגן על גוריה. בוורלי ודרק ז'ובר בסרטם הראשון על הברדלס.