המחשב בנעלי הטניס
סטודנט מתקשה ממכללת מדפילד הופך בטעות מחסר שכל לגאון אחרי תקלה חשמלית במחשב, אבל המצב מחמיר כאשר מאפיונרים מגלים שהוא יודע את כל הנתונים על רשת סוכנויות ההימורים הלא חוקית שלהם.
דקסטר ריילי (קורט ראסל), סטודנט חתיך אך מתקשה ממכללת מדפילד, הופך בטעות ל"מחשב-שידע יותר-מדי" כשהוא, ללא מאמץ, הופך ממטומטם לגאון בתקלת מחשב מחשמלת. מהמרים, גנגסטרים ודיקני מכללות חמדנים ממהרים להילחם על השליטה במוחו דמוי המחשב... במיוחד כאשר דקסטר מתחיל בנונשלנטיות לפטפט על סודות ההתאגדות!