האיש החזק בעולם
סטודנט מומחה למדעים יוצר תרכובת ויטמינים מחוזקת חדשה שמגיעה בטעות לקערת דגני הבוקר שלו. הנוסחה העוצמתית תופסת את תשומת ליבן של שתי חברות דגני בוקר מתחרות, דבר המתחיל שרשרת אירועים משעשעת.
סטודנט המדעים במדפילד קולג' דקסטר ריילי (קורט ראסל) וחבריו לכיתה עבדו על תרכובת ויטמינים חדשה כאשר תאונת מעבדה יוצרת תערובת מחוזקת במיוחד שמגיעה בטעות לקערת דגני הבוקר של דקסטר! לאחר ארוחת הבוקר למחרת, דקסטר עובר שינוי, כשברשותו כוח על אנושי שמשטיח עמודי פנסים והורס ידיות של דלתות. הנוסחה העוצמתית תופסת את תשומת ליבם של דיקן הקולג' ושל שתי חברות דגני בוקר מתחרות, דבר המתחיל שרשרת אירועים משעשעת. השגת השליטה בנוסחה הרווחית תלויה בתחרות הרמת משקולות בין נבחרת מדפילד הקטנה באופן מעורר חמלה לבין מתחרי סטייט המעולים. זאת תערובת של הנאה, קומדיה והרפתקה שתגרום לכל אחד להתפוצץ מצחוק!