You Wish!
אלכס לנסינג מדמיין לעתים קרובות כמה שונים היו חייו אם אחיו, סטיבי, לא היה בסביבה. לאחר שקיבל מטבע קסום שמגשים משאלה אחת, הוא עומד לגלות כיצד חיים כאלו נראים באמת.
אלכס לנסינג מדמיין לעתים קרובות כמה שונים היו חייו אם אחיו, סטיבי, לא היה בסביבה. לאחר שקיבל מטבע קסום שמגשים משאלה אחת, אלכס הכועס מבקש משאלה – שלא יהיה לו אח קטן. בבוקר שלמחרת, הוא מתעורר לעולם חדש שבו הוא אתלטי, עשיר ויש לו אפילו חברה פופולרית! למרות יתרונות הפופולריות, אלכס מבין בסופו של דבר שחייו החדשים לא כל כך נפלאים בלעדי אחיו.