סרטי חבר'ה, ספורט
האחיות אנדרס מצליחות להגיע לראש עולם מרוצי הדראג ג'וניור הנשלט על ידי הבנים. אך החיים במסלולי המרוצים אינם נטולי אתגרים בעת התמודדותן עם מתחרים חזקים שהיו מעדיפים לא לראות בנות מנצחות בספורט שלהם.