כרישים תוקפים 360
"כרישים תוקפים 360" חוקרת מדוע כרישים נושכים בני אדם. צוות בין לאומי של מומחים מחפש רמזים. הם חושפים את החוטים המפתיעים שמקשרים ביניהם. כשהראיות מצטברות הם מנתחים את הנתונים במעבדת כרישים חדשנית עם אפקטים חזותיים כדי להבין בפירוט מדעי מדוע כרישים תוקפים.