המארוולס
כאשר חובותיה שולחים אותה אל חור תולעת חריג שקשור למהפכן קרי, כוחותיה של קרול דנברס הידועה גם כקפטן מארוול מסתבכים עם אלו של מעריצת-העל קמלה קאן מג'רזי סיטי, הידועה גם כמיס מארוול, ואחייניתה המרוחקת של קרול, אסטרונאוטית ה-.S.A.B.E.R קפטן מוניקה רמבו. שלישייה בלתי סבירה זו מוכרחת לחבור יחדיו וללמוד כיצד לעבוד בתיאום כדי להציל את היקום כ"מארוולס".