לדוד דונלד היתה חווה
דונלד דאק מתרגל לעבוד על המטלות שלו בחווה, כולל האכלת החיות וחליבת קלמנטיין הפרה, אך אליה וקוץ בה (כלומר, זבוב בה) לאחר שזבוב עקשן מסכל את תוכניותיו ומסיח את דעתו.