דרמה, מסתורין
אח ואחות נהנים מהחיים בשכונת הפרברים שלהם עד שפשע מאיים על עסק האבטחה הקטן של סבם.
ג'יימי ואחותו אלי הם חוקרים חובבים שנהנים מהחיים בשכונת הפרברים שלהם... עד שפשע מסתורי מאיים על עסק האבטחה הקטן של סבא שלהם. כשהם מתאחדים כדי לפתור את הפשע, החקירה שלהם מובילה אותם לכמה הרפתקאות מסמרות שיער.