החתול הארור!
כשחוטפים מטומטמים חוטפים בטעות עוזרת בית, נערה משועממת משכנעת סוכן אף.בי.אייטירון שלחתול שלה יש את הרמז היחיד.
כשחתולה הנאמן די. סי. (הידוע בכינויו"החתול הארור") מביא הביתה רמז חשוב בנוגע לחטיפה מסתורית, פטי רנדל בת ה-16 מגלה שעיר מגוריה השלווה הופכת לזירת פשע לוהטת! כשהיא מצטרפת לסוכן האף-בי-איי הטירון קלסו בניסיון לפתור את הפשע הבלתי מפוענח... הבלשים הצעירים הולכים בעקבות "החתול הארור" ונתקלים בכמה הפתעות לא צפויות!