סרן מנוסה שעומד להשתחרר מהצבא וקצין מווסט פוינט מופקדים על המשימה הצבאית "הכבדה ביותר" בהיסטוריה: להעביר בחשאי פיל בוגר דרך תוואי שטח מאתגרים ליעד במרחק של 320 ק"מ.
סרן מנוסה שעומד להשתחרר מהצבא (דני גלובר) וקצין מווסט פוינט (ריי ליוטה) מופקדים על המשימה הצבאית "הכבדה ביותר" בהיסטוריה: להעביר בחשאי פיל בוגר כ-320 ק"מ דרך תוואי שטח מאתגרים – צליחת נהרות, טיפוס על הרים, חציית קניונים – לכפר נידח בג'ונגל. בסרט יש סצנות עישון.