Clotilda: Last American Slave Ship
ביולי 1860 לערך, הגיעו לאלבאמה 110 שבויים אפריקאים על סיפון "קלוטילדה". לראשונה, צוות ארכיאולוגי יחקור את ההריסות הטבועות של ספינת העבדים האמריקאית האחרונה.
ביולי 1860 לערך, סיפונה של "קלוטילדה" נשאה 110 אפריקאים חטופים לשיעבוד באלבאמה. סוחרי העבדים ניסו להסתיר את פשעם, אך כעת צוות ארכיאולוגי חוקר הריסות מהמצולות. בצלילה מסוכנת, נמצאו ראיות ממשיות לפשע. צאצאי הנחטפים מספרים כיצד נהפכה הטרגדיה לאגדה על אומץ ונחישות.