דוקו, ביוגרפיות
Being the Queen מספר את סיפורה של המלכה אליזבת השנייה באמצעות ראיונות מוקלטים שמעולם לא נשמעו, המובאים מפי אלה שמכירים אותה הכי טוב.
Being the Queen משתמש באוצר גנוז של ראיונות מוקלטים שמעולם לא נשמעו, המובאים מפי אלה שמכירים את המלכה באופן אישי. בצירוף צילומים ארכיוניים וחקירה יסודית, הסרט בן השעה מספק מבט מעמיק על חייה של המלכה ועל כמה מהאירועים החשובים והמשמעותיים ביותר בהיסטוריה של המלוכה הבריטית.