הגבר של הבית
גבר מצטרף לימק"א כמדריך אינדיאני כדי להרשים את בנה של אשת חלומותיו. מריקודי גשם ועד לבניית אוהל טיפי, הוא עושה הכול כדי לזכות בהסכמה של בנו... ובחיבתה של אימו!
הקומיקאי צ'בי צ'ייס הוא ג'ק, בחור שמצא את אשת חלומותיו (פארה פוסט). רק חבל שבן (ג'ונתן טיילור תומס), בנה העקשן בן ה-11, חושב שג'ק הוא חנון! בתור מבחן, בן משדל את ג'ק להצטרף לימק"א כמדריך אינדיאני, בהנהגת אב שכונתי מוזר (ג'ורג' ונדט). הכאוס חוגג בעוד ג'ק מנסה להוכיח לבן שהוא אינו לגמרי "לא מגניב". מריקודי גשם ועד לבניית אוהל טיפי, ג'ק יעשה הכול כדי לזכות בהסכמה של בנו... ובחיבתה של אימו!