דרמה
דרמה מעוררת השראה על אישה שנמלטת מבעלה העשיר אך השתלטן כדי לקחת עבודה כמורה בבית ספר נידח לחירשים. כשאיימי מלמדת את הילדים החירשים לדבר, הם מלמדים אותה לאהוב.
דרמה נוקבת, מעוררת השראה ורגישה באופן יוצא דופן על אישה צעירה שנמלטת מבעלה העשיר אך השתלטן כדי לקחת עבודה כמורה בבית ספר נידח לחירשים. כשאיימי נכנסת לעולם הזה ללא קול, היא מלמדת את הילדים החירשים לדבר. ובתמורה, הם מלמדים אותה לאהוב.