Roving Mars
מנקודת מבטם של שני רוברים משוכללים וכשלצידכם מדעני NASA, תראו את מאדים כפי שלא נראה מעולם קודם לכן – ישר מפני השטח של כוכב הלכת האדום והמדהים.
הצטרפו לרוברים של מאדים "רוח" ו"הזדמנות" למסע מעורר השראה על פני השטח של כוכב הלכת האדום והמסתורי. מנקודת מבטם של שני רוברים נועזים ומשוכללים וכשלצידכם מדענים ומהנדסים של NASA, תראו את מאדים כפי שלא ראה אותו איש מעולם, כשאתם עומדים על פני השטח של כוכב הלכת שסקרן את האנושות במשך עידנים.