ג'ק
אלוף הקומדיה רובין וויליאמס מככב בתור ילד שובב בן 10 שמתנהג כמו כל ילד אחר בגילו, אם מתעלמים מהעובדה שהוא חי בגוף של מבוגר. היכונו לצחוק ללא הפסקה כשג'ק יוצא להרפתקה הגדולה ביותר בחייו הצעירים... בכיתה ה'.
אלוף הקומדיה רובין וויליאמס מאיר את המסך ב"ג'ק", הלהיט עטור השבחים שגרם למבקרים ולקהל להריע כאחד! וויליאמס מככב בתור ילד שובב בן 10 שמתנהג כמו כל ילד אחר בגילו, חוץ מזה שהוא חי בגוף של מבוגר. היכונו לצחוק ללא הפסקה כשג'ק יוצא להרפתקה הגדולה ביותר בחייו הצעירים... בכיתה ה'. בתפקידו הפרוע ביותר אי פעם, וויליאמס לוקח אותנו למסע מצחיק כשג'ק חוקר את העליות והמורדות של החיים מנקודת מבט של ילד! עם ביל קוסבי, פראן דרשר הסקסית, דיאן ליין וג'ניפר לופז - הצטרפו למיליוני צופי הקולנוע שאהבו את הלהיט הקומי השערורייתי הזה!