Rip Girls
כשהיא חוזרת למדינת הולדתה הוואי לראשונה מאז שהייתה ילדה קטנה, סידני מילר בת ה-13 מגלה שהיא ירשה חלקת אדמה גדולה. למרות החלטתה המהירה למכור למפתח גדול, סידני מגלה הערכה עמוקה יותר לאי הבית שלה.
כשהיא חוזרת למדינת הולדתה הוואי לראשונה מאז שהייתה ילדה קטנה, סידני מילר בת ה-13 מגלה שהיא ירשה חלקת אדמה גדולה. אך לפי תנאי הצוואה, על סידני להישאר באי למשך שבועיים למרות החלטתה המהירה למכור ליזם גדול. לאחר שגילתה את אהבתה לגלישה והכירה את משפחתה טוב יותר, סידני מטילה ספק בהחלטתה הראשונה ומגלה הערכה עמוקה יותר לחלקת האדמה שירשה.