נאטי גאן
אמריקה נמצאת בעיצומו של השפל הכלכלי הגדול. משפחות מתפרקות כשעבודות הרחק מן הבית והמשפחה הופכות לשגרה. בהרפתקה המופתית והאווירתית הזו, נערה צעירה ואמיצה מתמודדת עם סיכונים עצומים כשהיא יוצאת לחיפוש חוצה מדינות אחר אביה.
אמריקה נמצאת בעיצומו של השפל הכלכלי הגדול. משפחות מתפרקות כשעבודות הרחק מן הבית והמשפחה הופכות לשגרה. בהרפתקה המופתית והאווירתית הזו, נערה צעירה ואמיצה (מרדית' סלנג'ר) מתמודדת עם סיכונים עצומים כשהיא יוצאת לחיפוש חוצה מדינות אחר אביה. במהלך האודיסיאה יוצאת הדופן שלה, היא יוצרת קשר הדוק עם שני בני לוויה: זאב שמלווה ומגן עליה, ונווד קשוח (ג'ון קיוזאק). מציג שימוש בטבק.