זומבים
הממשלה יצרה מכשיר שמונע מזומבים להשתוקק למוח, וכעת תיכון סיברוק, שמאמין באחידות, מסורת ומפגשי עידוד, מנסה לשלב תלמידים מזומביטאון. התלמידים האנושיים והזומבים מתקשים לחיות זה לצד זה, אך הידידות הצומחת בין אדיסון המעודדת ובין זד הזומבי יכולה ליצור את האיחוד המיוחל בין התיכון וקהילת הזומבים.
ברוכים הבאים לסיברוק, עיירת פרברים שמאמינה באחידות, מסורת ומפגשי עידוד. כל זה עומד למבחן בסמסטר פורץ דרך אחד שבו תלמידים מזומביטאון משתלבים בתיכון סיברוק. התלמידים האנושיים והזומבים מתקשים לחיות זה לצד זה, אך הידידות הצומחת בין אדיסון המעודדת (מג דונלי) ובין זד הזומבי (מילו מנהיים) יכולה ליצור את האיחוד המיוחל בין התיכון וקהילת הזומבים.