Devious Maids
Serija prati blisku skupinu kućnih pomoćnica koje povezuju posao, problemi i melodramatični svijet njihovih poslodavaca. Rosie je udovica koja je sina ostavila u Meksiku. Radi kao pomoćnica i dadilja za par egocentričnih glumaca. Pjevačica u usponu Carmen nada se da će joj poslodavac, pop zvijezda Alejandro, pomoći u karijeri. Zoila je glavna pomoćnica kod bogate i nestabilne Genevieve Delatour, a s njom radi i njezina kći tinejdžerica Valentina.