Osveta
Svijet u koji je Emily uronila povezan je s mračnom obiteljskom poviješću, a ona uopće nije onakva kakvom se čini.
Kad je Emily Thorne bila najnovija pridošlica u Hamptons, činilo se da je profinjena i ljubazna "djevojka iz susjedstva". Ali ekskluzivni svijet u koji je uronila povezan je s mračnom obiteljskom poviješću, a Emily uopće nije onakva kakvom se čini. Emily se vratila u Hamptons s lažnim identitetom s jednim krajnjim ciljem: osvetom. Sad se mora suočiti s posljedicama svojih djela i užasnom koji je posijala za one oko nje dok ona nastavlja osvećivati očevu smrt.