LEGO Star Wars Holiday Special
Dok se njezini prijatelji pripremaju za proslavu Dana života, Rey s BB-8 kreće u misiju kako bi produbila svoje znanje o Sili u tajanstvenom hramu Jedija. Tamo se upušta u međuvremensku avanturu kroz omiljene trenutke iz povijesti Ratova zvijezda i susreće kultne junake i zlikovce iz svih razdoblja sage. No hoće li se stići vratiti na vrijeme za blagdansku gozbu?
LEGO Star Wars: Blagdanski specijal razigrana je i vesela proslava sage o Skywalkerima smještena nakon događaja iz Epizode 9. Sadrži mješavinu legendarnih junaka i zlikovaca iz različitih vremenskih linija – sve u duhu blagdana. Priča počinje na svečani blagdan zvan Dan života. Cijela je galaksija u slavljeničkom duhu, ali Rey je usredotočena na misiju s BB-8. Želi pronaći Jedi hram koji se pojavljuje samo na taj poseban dan. Odlučna je steći mudrost hrama i prenijeti Jedi tradiciju i učenja svojim prijateljima. Unutar hrama, Rey kreće u epsku pustolovinu kroz vrijeme, proživljavajući nezaboravne trenutke iz sage Ratova zvijezda. Povezat će se s mladim i dojmljivim Lukeom Skywalkerom te sukobiti s Darthom Vaderom i Carem. U ludoj jurnjavi kroz vremenske linije, susrest će se s kremom galaksije, uključujući Obi-Wana, Anakina, Yodu, Hana Sola, Kylo Rena te Mandaloriana i Dijete. U međuvremenu, na Millennium Falconu, Fin, Poe, Chewie, R2-D2, C-3PO, D-O i ostatak Reyinih prijatelja muče se s organizacijom najbolje zabave za Dan života ikad! U duhu klasičnih blagdanskih filmova i specijala, hoće li radoholičarka Rey uspjeti izaći iz hrama, vratiti se na proslavu Dana života sa svojim prijateljima i naučiti pravo značenje blagdana?