LEGO Star Wars Summer Vacation
Finn organizira odmor iznenađenja za prijatelje na galaktičkoj krstarici Halcyon! No plan mu se brzo izjalovi kad se odvoji od ekipe. Sam na Halcyonu, Finn susreće tri duha Sile – Obi-Wana Kenobija, Anakina Skywalkera i princezu Leiu. Svatko od njih ispričat će mu svoju neočekivanu priču o odmoru koji je pošao po zlu.
Nakon uspješnih specijala LEGO Star Wars: Blagdanski specijal i Zastrašujuće priče, stiže nova sezonska avantura koja povezuje sage: LEGO Star Wars: Ljetni praznici. Radnja se odvija netom nakon događaja iz filma Uspon Skywalkera. Finn organizira prijeko potreban odmor iznenađenja za svoje prijatelje Rey, Poea, Rose, Chewieja, BB-8, R2-D2-a i C-3PO-a na ultraluksuznoj galaktičkoj krstarici Halcyon! No Finnov plan o posljednjem zajedničkom provodu brzo se izjalovi kad se odvoji od ostatka ekipe. Sam na Halcyonu, Finn traži prijatelje i nailazi na tri duha Sile: Obi-Wana Kenobija, Anakina Skywalkera i princezu Leiu. Svatko od njih podijelit će s njim svoju neočekivanu priču o odmoru koji je pošao po zlu. Obi-Wan se prisjeća pustolovine netom nakon događaja iz serije Obi-Wan Kenobi. Priča o tome kako se udružio s pobunjeničkim špijunom radi pljačke Jabbine palače, pri čemu se morao pretvarati da je turist. Kroz napete i smiješne bliske susrete te epski okršaj s Bobom Fettom, Obi-Wan će naučiti Finna da je na odmoru najvažnije zabaviti se u trenutku. Kad Finn kasnije sretne Anakinov duh, čut će priču o tome kako čak i zlo ponekad uzima slobodno: Darth Vader vodi iznerviranog Cara na predivne plaže Scarifa na zasluženi odmor i opuštanje. Naposljetku, generalica Leia Organa ispriča Finnu priču o obiteljskom odmoru obitelji Solo na jezerima Endora, uoči odlaska mladog Bena Sola na obuku kod ujaka Lukea. Slušajući te priče, Finn uči da je odmor puno više od onoga što je mislio. S tom novom mudrošću, Finn se mora povjeriti prijateljima i reći im kako se osjeća... samo ako ih uspije pronaći prije kraja odmora.