LEGO Star Wars: Rebuild the Galaxy: Pieces of the Past
Vraćaju se Sig, Jedi Bob, Yesi, Servo i zločesti Dev! Čeka ih okršaj s novim, moćnim i tajanstvenim neprijateljem Solitusom. Kako bi zaustavili prijetnju svemu što vole, naši će junaci sklopiti neočekivane saveze i proputovati opasnim, neistraženim dijelovima urnebesno zbrkane galaksije.
U nastavku od četiri dijela vraćaju se Sig, Jedi Bob, Yesi, Servo, Dev i drugi! Suočavaju se sa Solitusom, moćnim i tajanstvenim novim protivnikom oslobođenim iz Forceholda – dimenzije pune odbačenih LEGO kocaka iz obnovljenih galaksija. Putujući novim i opasnim dijelovima urnebesno zbrkane galaksije, naši junaci, pa čak i neki zlikovci, moraju sklopiti nesigurne saveze. Moraju se udružiti ili će ih Solitus sve uništiti.