LEGO Star Wars: All-Stars
Nova lica udružuju snage s legendarnim junacima Hanom Solom, Chewbaccom, Landom Calrissianom, BB-8-om i generalicom Leiom u pustolovinama diljem svemira Zvjezdanih ratova.