Alias
Putuje svijetom pod krinkom. Bori se protiv zlikovaca. Hvata se ukoštac s unutarnjim demonima. Za mladu špijunku Sydney Bristow to je tipičan dan na nimalo tipičnom poslu tajne agentice.
Putuje svijetom inkognito. Bori se protiv zlikovaca. Hvata se ukoštac s unutarnjim demonima. Za mladu špijunku Sydney Bristow to je tipičan dan na nimalo tipičnom poslu tajne agentice. Da stvar bude kompliciranija, njezin šef iz CIA-e, Jack, ujedno je i njezin otuđeni otac. Pomoću raznih krinki i tajnog oružja Sydney se ubacuje u opasno podzemlje, gdje otkriva obiteljske tajne, skrivene namjere i naposljetku ljubav. Pustolovine i intrige ovog smrtonosnog života eksplodiraju u ovoj suvremenoj seriji visokog napona koju je TV Guide prozvao "čudesno zabavnim trilerom".