White Collar
Šarmantni prevarant Neal Caffrey bježi iz strogo čuvanog zatvora, no ponovno ga hvata njegov zakleti neprijatelj, agent FBI-a Peter Burke. Bez puno izbora, Caffrey pristaje pomoći Birou uhvatiti druge neuhvatljive zločince u zamjenu za slobodu. No Caffrey se ubrzo nađe u igri mačke i miša s onima koji ga žele vidjeti natrag u zatvoru... ili mrtvog.
Peter dovodi Rebeccu da pomogne Nealu kojeg je oteo njezin bivši suradnik Jim Boothe.
Da bi zadobio povjerenje Pink Pantera, Neal se udružuje s opasnim neprijateljem iz prošlosti.
Pantere su se pritajile, stoga se Peter i Neal usredotočuju na slučaj iz Mozziejeve prošlosti.
Dok izbjegava lov na krticu, Neal mora na brzinu isplanirati pljačku za Pantere.