Homeland
Američki vojnik za kojeg se vjerovalo da je poginuo u Iraku vraća se kući nakon osam godina. No slavlje ne traje dugo. Ubrzo se javlja sumnja je li on doista američki junak ili član terorističke ćelije koja planira napad.