Travis Japan Summer Vacation!!! in the USA
Travis Japan kreće na ljetnu avanturu kroz Stjenjak u Sjevernoj Americi. Podijeljeni u timove, jedni putuju kamperom, a drugi uranjaju u lokalnu kulturu. S novim horizontima za istraživanje i iskrenim vezama koje će stvoriti, ovo putovanje obećava biti jedinstveno.
Tim B upija atmosferu Divljeg zapada, dok je tim A na misiji u Nacionalnom parku Arches.
Tim B putuje željeznicom Durango i Silverton i uživa u prizorima kao s filmskog platna.