King & Prince: Our Meet-Up in LA
Ren Nagase i Kaito Takahashi iz grupe King & Prince uvijek su nerazdvojni. Kako bi potvrdili svoju čvrstu vezu, kreću na put u Los Angeles. No ono što je trebalo biti zabavno putovanje prekida iznenadna misija koja ih razdvoji. Hoće li uspjeti izvršiti svoje zadatke i ponovno se naći? Putovanje do ponovnog susreta ispunjeno je iskrenim osjećajima koje gaje jedan prema drugome.
Ren Nagase i Kaito Takahashi iz benda King & Prince uvijek su bili jedan uz drugoga, i u dobru i u zlu. Sada kreću na putovanje koje će potvrditi njihovu neraskidivu vezu.
Njih dvoje stižu u Santa Monicu u Los Angelesu, gdje ih čeka prva misija putovanja: "Sastanak".