Dress My Tour
Dizajneri moraju stvoriti look za Toni Braxton dostojan naslovnice Harper's Bazaara.
Dizajneri su pod pritiskom stvaranja avangardnog umjetničkog djela za JT iz grupe City Girls.
Tko će bolje od Paule Abdul procijeniti mogu li dizajneri modernizirati klasični upečatljivi komad?